Сценарій гри-квесту «Молодь обирає
здоров’я»
Квест починається із збору всіх команд,
представлення команд та оголошення правил гри.
Правила гри
Квест на
тему здорового способу життя починається!
Для успішного
руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і
дотримуйтесь правил.
Крок 1. Заповніть усією командою маршрутний лист,
виданий при реєстрації.
Крок 2. Послідовність проходження етапів вашою
командою визначаються підказками для пошуку символів етапів гри, які видають
Помічники.
Крок 3. Записуйте назву етапу в маршрутному листі,
коли правильно розгадаєте підказку.
Крок 4. Після виконання всіх завдань здайте
маршрутний лист Помічникам в пункт реєстрації. Чекайте підтвердження підсумків
гри в актовій (спортивній) залі.
Правила
Правило 1. Застосовуйте при виконанні
завдань всю вашу енергію
та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. На виконання кожного із завдань у вас до 10 хвилин. Не
намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за
перевищення ліміту часу бали знімаються.
Правило 3. Якщо ви заметушились і не знаєте, куди рухатись далі, чи як правильно
виконати завдання, попросіть допоиоги у Помічників.
Правило 4. З Помічниками, як і з суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!
Правило 5. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не
допомагайте іншим командам: це змагання, тому завдання кожної команди –
перемога! За порушення цього правила команда може бути відправлена на перший
етап змагань чи дискваліфікована.
Бажаємо успіхів!
Після оголошення правил гри Помічники дають для
кожної команди свою підказку для пошуку наступного етапу гри. Команда відгадує
слово-підказку і шукає приміщення із зображенням даного символу. Помічники
мають переконатися в правильності розуміння командами місця знаходження
наступного етапу гри. Якщо всі команди правильно відгадали наступний пункт
призначення і записали його назву в маршрутний лист, вони одночасно за сигналом
відправляються на виконання завдання.
Підказки для пошуку символів - етапів гри
(для Помічників, разом з відповідями)
У єгиптян символізує шанування сина. У
римлян – прихід весни і нового життя, тому ця птиця вважається благовіщенською.
Поселившись на даху будинку, символізує мир та достаток (лелека).
Це птиця мудрості у древніх греків та римлян (атрибут Афіни – Мінерви), але
також мороку та смерті в Японії, Мексиці та Єгипті. Відьми носять її пір’я у волоссі як
прикраса. Священна птиця чаклунки Каліпсо, яка утримувала Одіссея на своєму
острові (сова).
Ця тварина стала символізувати у багатьох народів
вірність, відданість та пильність. У стародавніх народів охроняє кордони між цим і потойбцчним світом
(Цербер). У християн символізує єпископа чи проповідника (собака).
На кожному етапі гри
перебуває Помічник (вчитель), який дає завдання для команди та вказує на час
виконання та специфіку оцінювання. Після того як команда справилась із
завданням, Помічник ставить оцінку у відповідну графу та зачитує підказку для
пошуку наступного етапу гри. Після того як команда відгадала слово-підказку та
записала назву наступного етапу, вона відправляється до наступної станції.
Гра відбувається таким
чином, що всі команди мають по колу пройти всі етапи гри, побувавши на кожній
станції.
Опис етапів гри
(для Помічників)
«Мелодія здоров’я»
Завдання
для команд: пригадати та заспівати
(кілька стрічок) якомога більшу кількість пісень, де згадується здоров’я,
здоровий спосіб життя та все, що з ним пов’язано.
Оцінювання:
Кількість пісень – кількість балів.
«Рух
– це життя»
Завдання для
команд: пройти естафету
за найкоротший час: стрибки в мішках (2 представники), біг «на трьох ногах» -
дві ноги представників команди зв’язуються мотузкою (2 представники), «качиний
крок» (2 представники), ходьба на руках – один представник стає на руки, другий
тримає його за ноги (2 представники).
Обладнання: 2
мішки, мотузка для зв’язування ніг, рукавиці для ходьби на руках.
Оцінювання:
Помічник фіксує в маршрутному листі час проходження естафети. Під час
підведення загальних підсумків гри-квесту, судді переводять час проходження
естафети командою у бали, проранжувавши результати всіх команд від найгіршого
до найкращого (сума балів обернено пропорційна до затраченого часу (максимум 12
балів).
«Майстерня
здоров’я»
Завдання
для команд: створити із
запропонованих матеріалів агітплакат, що пропагує здоровий спосіб життя,
презентувати роботу.
Обладнання: ватмани, кольорові олівці, фломастери,
кольоровий папір, клей, вирізки з журналів, ножиці.
Оцінювання:
враховується оригінальність, переконливість, аргументованість роботи (максимум 10 балів).
«Без права на
помилку»
Завдання
для команд: проаналізувати картки з
ситуаціями, відповісти на запропоновані питання.
Обладнання: Гра
«Фото-фішка» (можна замінити будь-якою вікториною на тему здорового способу
життя).
Оцінювання: враховується правильність, аргументованість, чіткість відповіді
(максимум 10 балів).
«Цілюща абетка»
Завдання
для команд: підібрати на кожну
літеру алфавіту терміни, що стосуються здорового способу життя.
Обладнання: бланки
з літерами алфавіту (Додаток 2), ручки.
Оцінювання: кількість термінів – кількість балів.
«Зрозумій
мене»
Завдання
для команд: показати невербально
терміни, пов’язані зі здоровим способом життя.
Обладнання:
комп’ютер, проектор, картинки із зображенням складових здорового способу життя.
Оцінювання: кількість
правильно відгаданих термінів – кількість балів.
Закінчення
квесту
По проходженню всіх етапів квесту учасники команд
збираються для оголошення результатів. Нагородження переможців.
додаток

Немає коментарів:
Дописати коментар